Nuffnang Adds

Friday, December 10, 2010

Yippieeee...! Result Exam dah kuar..!

Hai hai re hai ye lakta hai hai re hai..*perasan jdk kajhol jab..*

Kembali bersiaran!

Dek kerana cuaca ari ni baik, snow tak jadik turun..mebi dah nak dkt2 krismas br turun kot..20hb ke atas mebi...errr..ape jadah aku merepek nih..!! teringin plak pegi negara sejokkk kekdahnye..e.g Alaska dsbnye..! ahakssss..

Okay, kembali kepada topik asal.  Kire hasrat asal aku menulis bg ptg2 yg panas2 mendung sikit2 dicampur dengan kesayuan memandang kejauhan tanah perkuburan di belakang opis aku ini sambil sedekah Al-Fatihah, adalah untuk menyatakan kegumbiraan aku yg sgt gumbira + terharu + syukur + sayu sbb aku dpt GPA 3.89 utk semester ini...! yes2! *kasik highlight bkn apa..biar bg smgt utk anak2 aku nti bile tgk..! kehkeh..walopon kedengaran spt poyos, ade aku kesahhhh?!*

Akhirnya dapat jugaklah Khairul Azam pulang ke tanah air setelah 9 tahun belajar sambil berjualan bakso dan tempe di Mesir bagi menyara kehidupan diri, ibu dan adik2..Alhamdulilah...hakhakhak..walopon korang sumer pening ape yg ummi tulis ni, tp takpe anak2..ummi cuma terbayang aksi Khairul Azam saat membaca result die yg lulus itu..di mana ummi pulak membacanya di ruangan keputusan peperiksaan di papan monitor website UTM Space..dgn gaya yg sama *cuba bitau ala2 gitulah perasaan ummi di kala itu..haih!*

Kalau tak paham2 jugak, sila lah carik dvd KCB ye anak2..insyaallah ummi masih simpan dalam koleksi (eh, ke ade org pinjam tak pulang lagi nih??) takpe, sat lagi ummi gi carik kat umah..takpon, search je kt youtube.  Complete set dah siap download..*gile promote skali KCB..ptt dpt royalti  aku nih! xpe, nasib cte dakwah..keke* 

Ermm..harap2 result yg sebegini dpt diteruskan hingga ke tetesan darah yg terakhir..! Aminnn Ya Allah..dan tidak akan berhenti setakat itu, tetapi diteruskan dgn perancang hidup yg lebih rapi sehingga kehidupan selepas hayat yg dipinjamkan ini..Insyaallah..

Lastly, marilah kita sama2 akhiri siaran ini dengan ucapan Alhamdulilah~

daaaaa!


3 comments:

Daisypath Anniversary tickers