Nuffnang Adds

Tuesday, April 26, 2011

Gob - meeting the clients

Maduh2..!! babuk2, babbe2!! *speaking bhs org asli temiar sket. eceh.

Mari aku perkenalkan clients aku.

Aku baru kuar hutan. ke perkampungan org asli di Gua Musang. jauh pedalaman. pos org asli paling jauh katenye..masih belum tercemar. hanya sedikit aktiviti pembalakan secara halal. Pos Gob. aku tak pasti knp nama nya begitu. Org kg tu yg bg nama.

Sangat best hokeyyy..! tidak kusangka..! (^_^)

Cuma, time pergi sana..agak cerah. tapi balik je..mendung..! uwaaaaa!! tapi takpe..hitam2 si tompok manggis. walopon itam, dalamnye manis. ko ado?? nan adoooo! buweks ;p

Sgt adventure, tp best. punyelah saya shukew..! 8 hari rasa sgt sekejap. hilang segala masalah bile ddk dalam utan nih. tp bile balik je kolumpo..haaaa..segala stress menyerang! xpelah..hidup kene teruskan ye tak? ;p *agak skematik di situ.

okay, mls nak cite bnyk2. let the photos do the talking..

berakit. sangat gerun sbnrnye time kt jeram. tp kene la control macho kannnn!

ride on...! 
ha..baby tu namanya Noraini. sian kulit pp die..bnyk rashes. terkena jangkitan maybe. mak die tu..umur belas2 je tuh! mude gile.

dorang sgt seronok. time sukaneka.

seronok bile tgk dorang seronok! (^_^)

rumah dorang nih, walopon tga hari bute..tp sejukkk je uollss..

rumah semua sejenis je yg beza, saiznye ye puan2..

ni 4wd yg aku naik. sgt cumel kannn pakai bedak..kehkeh

ni balai sewang. malam2 kitorang bersewang kat sini. smpai ade yg naik sheikh uollss..i tak lah, seb bek selamat. ehe. tp xde gambar. sbb tidak dibenarkan ade flash. mcm2.

dalam perjalanan...

menemui si kecil ini..di kg seberang sungai..malu sgt2 die. sweet kan??

sgt chumel kan? siap pakai tempok lagik yg atas kpala tuh. dorang pandai jgk melawa. ade siap ber blusher lagik!  heee.
haa..kan? bersanggul lintang bagai. heheh
yg lelaki, dgn aktiviti menyumpitnye!



nyaman je kan?
finally, pose maut utk uolls..sile double click utk tumbesaran gambo. hehehe

itu lah client aku. the original people (",) 

majoriti dorang tidak ade agama. masih berkepercayaan animisma. ada jgk yang terpengaruh dgn kristian.  Dorang semuanye baik2 belaka. smg suatu hari akan ada Nur yg dpt menerangi hati mereka. Aminnn..

now, im back to KL.

3 days to go..

doakan segalanya berjalan lancar.

sampai bertemu~

2 comments:

  1. nice.being close to the nature is way to go!...and aborigines do have their own rights too~

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers