Nuffnang Adds

Friday, July 22, 2011

jom countdown?

Assalamualaikum.

Hari ni ari jumaat, terasa nak menjenguk blog syahizwa ni ;)

Sejak akhir2 ni, ada org yg comment pasal blog ni, psl tulisan aku, pasal kesalahan ejaan, dan lain2 lagi. bukan sowang 2 pulak tu, tapi tak pulak ditinggalkan comment kat comment box.  Terima kasih di atas keperihatinan anda2 ye.  Anda sangat baik hati.  Tibe2 terasa, ade jgk ke silent readers?? hahaha. okey, tak kelaka.  

Dah nak masuk ramadhan, dah genap setahun blog ni, aku start berbloging ni since ramadhan taun lepas, mulanya terpikir nak buat diari ttg diri sendiri secara digital, jadik senang anak2, cucu cicit aku nanti kenal sape ummi dorang, sape tokwan dorang. he he. ngada kan!?

Okay, tajuk kat atas aku nak cakap pasal countdown.  Bukan countdown nak naik pelamin. Itu lagi 121 hari. Insyaallah kalau takde aral melintang tiba lah hari bahagia tsbt.

Tapi ada hari yang lebih bahagia, iaitu Ramadhan ;)

Allahumma ballighnaa fii Ramadhan  (ya Allah sampaikan aku di bulan ramadhan)

Ada lagi 10 hari sebelum tiba hari tsbt. jom kite berebut?  

Hari ni hari jumaat. senyum ;)


bai!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers