Nuffnang Adds

Wednesday, January 11, 2012

11 Januari 2012

Aisey...! saya masih sayang blog ni. tak mungkin kot nak tutup blog. haha. tapi, mmg terrrrrrrrrrrrrrrrlalu lama kan tak update? terlalu banyak yang nak diceritakan sampai tak tercerita :) perihal wedding takde review langsung..! kalau nak jgk, ade sikit2 di review oleh 'cerminan' saya di sini.

Insyaallah, kalau dah dapat gambar2 yg senonoh sikit dari OP saya akan carik mood semula utk review ttg wedding on 20.11.2011 and 27.11.2011.

Mood utk update entry hari ni pun dtg balik bile tgk calendar, hari ni 11 Januari. Birthday Siti Nurhaliza. haha. takde kene mengena dgn saya pun :p cuma ade kenangan mengusik kalbu di antara saya dan husben pada tarikh ini. (ohhh saya dah ade husben! haha)

11 Januari 2009, he asked me to be his girlfriend though saya dah kenal dia since 2007! dua tahun ambil masa to say those 143 words. haha!

Now till syurga, insyaallah i'm his. We have been married for 1 month, 3 weeks & 1 day today :)

ucapan saya pada hari ini buat husben : 

"Semoga kita terus berusaha dgn gigih lagi utk menjadi ummi dan abah pada suatu hari nanti..!!" 

hahaha.

sampai bertemu.

ikhlas,
Puan Syahizwa.

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers