Nuffnang Adds

Monday, September 13, 2010

4 Syawal..

Setelah menghantar pulang Ramadhan 4 hari lalu, skang dah masuk 4 Syawal..
Apakah aku mampu menanggung atau menepis bisikan2 setan2 durjana itu?? napsu aku pon da susha nk control..lagi2 napsu makan di hari raya..aigooo! kompom, abis cuti nti msti naik berat badan kaweeee...haih!

Raya oh Raya..

Setiap tahun rutin yg sama bile menjelang raya..balik johor, 1 hari buat kek, 1 hari lg mengemas rumah bagai nk rak, 1 day b4 raya dah masak ketupat rendang sambal goreng sambal kacang n ayam oppor (menu yg sama jugak stp tahun!), pagi raya salam2 makan2 pegi rumah org yg sama, org yg datang rumah aku pon orang yg sama, menu yg sama, waktu org yg dtg pon sama stp tahun! haaa amik kau! semuanya bagai dah di 'set'..seriously!

so..point aku di sini adalah..adakah akan ade perubahan pada hari raya aku pd thn depan..jeng jeng jeng..aku pon tak tau..hanya Allah s.w.t sahaja yg tau..sbb itu adalah rahsia Dia..

so..Selamat Hari Raya Aidilfitri!!


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers