Nuffnang Adds

Friday, September 3, 2010

Susah pulak aku rs nk update blog..nk cite ape??

Agaknye mmg aku ni slow sket ko bab nk taip2 nih..teringat zaman poli dulu.."5 minit, mula dari sekarang!!" org lain taip laju n relek jew..aku sowang je tak abis2 tekan ESC..pastu lec dtg kat aku, aku pon nanges!! uwaaaaaa!!

Hari ni, actually aku telah berjanji utk keluar dgn rakan sekerja aku time lunch hour..tp setelah 1 jam lunch hour berlalu, aku masih di sini..menanti..die telah keluar dgn mamat PTD yg die baru kenal.  Abis aku mcm mana?? di manakah janji2 manis mu itewwww! adehhh

Aku asik terngiang2 je kate2 hikmah dari seorang rakanku yg gilos dini hari arini..salah sowang geng pawer ranjers..die kate, dalam beristiqomah, kte kene mujahadah..aku tanye "mujahadah tu hape" die jawab "berkorban"..so 1 hari ni, aku pikir..benda2 yg aku ppt korbankan..ape die?? agaknye itew yg aku ppt korbankan kot hari ni..sowang rakan yang telah berjumpa pakwe baru..dan aku telah ditinggalkan..so, redha je la ye tak? dahla pewot kelaparan abis..(aku mmg cuti pose kay! takpe ckp lapar) nk pegi KLCC tak larat nk jalan. Nak beli sandwich kat Subway segan..btul la, tak best pon tak puasa..takde pilihan pon nk makan ape?? air kosong je la..


okay, dah nk tekan ESC dah..till then..




1 comment:

Daisypath Anniversary tickers