Nuffnang Adds

Monday, November 1, 2010

My 24th Birthday..!


"Kadang-kadang Allah swt sembunyikan matahari...Dia datangkan petir dan kilat, kita menangis dan tertanya2 ke mana hilangnya sinar... 
Rupa2nya Allah swt nak hadiahkan kita Pelangi" 

Ingat tak, aku pernah post quote ni kat blog aku aritu..?? to me, this is very true which is ade hikmah di sebalik kesedihan dan kemurungan aku selama ini..yes! aku dah tau ape yg aku mahu! dan aku lebih yakin! alhamdulilah di atas petunjukNya..Pada 29 okt 2010, genap umur aku 24 tahun..syukur alhamdulilah, dgn rahmatNya aku diberi kesihatan dan kesempatan untuk meneruskan hidup di dunia bagi membina akhirat khususnya..Alhamdulilah..Alhamdulilah..Alhamdulilah..Actually aku tak sempat nak update belog ni on that day..sbbnye, bnyk sgt event..!tak terkejar aku rasa..kesian org dok rindu new post dr ahkak..! tp finally,dpt jgk arini..!hari sabtu aritu, 30 okt 2010, kengkawan aku yg gilos itew telah bersengkongkol dgn pakatan tertentu utk seprise kan aku..aku ni mmg sker bab2 seprise kan org nih, but dis time, for the very 1st time in my life..aku di seprise kan! ha pucat lesi muka aku tambah gegel2 sbb terkezut..! okaylah, let the photos do the talking k..!

Dimulakan dengan pic tuan belog hokehhh..!! ahkak terharu sampai gegel2
badan youuuuu...! kalau ikot hati tisu i..dah lama i uwaaaaaaaaa! ;p

 
The cake~ 

Gigih sekali mereka ini with the deco's! abis rumah aku..!heheeee~ 

Dorang ini pulak gigih mereka ctew bagai..suh aku bwk kete laju2 sbb nk terberak la..tak tahan nk terkontut la..yg ahkak tudung biru tu siap menyeludup kunci rumah aku hokeyyyy! anyway, i lap u all lah!..mwah! 


Sesi bukak adiah dgn rakus smbil diperati kawan2 & yg terchentaaaa..! 

The presents~ 


Semua deco kat rumah aku skang ni still ade lagi..
sayang wehhh nak tanggalkan..tggula thn dpn! heee~ 

 
Apela..yg dorang disscuss tuh....?? hmmmmm~ 

My ex-housemates pon ade memeriahkan majlis! pandai dorang berlakon..!


Antara tetamu jemputan..the cutest husband n wife + pria kesepian yg still
available kat blakang tuh..heheh..tq uolllsss!~ 


The other half..yg pakai mask tuhhh..die malu2 kucen..tu yg pakai mask bagai
tuhhhh..heheh..die lah master mind utk seprise party nih..! tq darl...! ~

Jumpa lagi thn depan..! insyaallah...!

Sekian!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers