Nuffnang Adds

Friday, January 7, 2011

SERIUS

S.E.R.I.U.S.  hari ini aku akan menulis dengan serius.  harap maklum, SERIUS.

sekarang ini aku sedang dalam perancangan dan persiapan untuk menghadapi hari mendatang secara SERIUS.

semoga segala yang aku kerjakan dan langkah yang aku ambil direstui bukan sahaja oleh mak pak aku, tp jgk kawan-kawan kesayangan aku.  Ini juga SERIUS.

dan yg paling penting adalah anugerah yg paling besar yang aku harapkan..iaitu Rahmat dan Redha Allah.  Ini saaangat SERIUS.

hidup ni mesti kena SERIUS. nak buat apa-apa pun kene SERIUS. ini nak membina masjid, lagi lah kene SERIUS.

doakan kami secara SERIUS.

nota kaki : di pagi jumaat yang mulia ini, menerima perkhabaran perginya ke Rahmahtullah seorang kenalan di tempat kerja lama dulu.  Semoga roh Allahyarhamah ditempatkan bersama org2 yg beriman. Alfatihah.

salam hari jumaat!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers