Nuffnang Adds

Tuesday, February 8, 2011

Blogwalking vs CNY

Recently, aku tak banyak idea nak menulis.

so, aku more into blog walking.  gembira melihat kegembiraan org.  sedih menatap kesedihan.  rasa kehilangan bile tiada new updates dari org yang disegani.

*selain itu, sebok jgk mencilok idea org. 

senang cite, bercakap dengan blog lebih seronok daripada bercakap dengan orang. haha. bleh gitew?

by the way, aku balik johor for CNY.  setiap taun mesti balik for CNY.  so, aku telah melapangkan masa yang ada untuk bersama family terchenta utk bercuti ke cherating.

abah
emak
abang rizal
akak
abang arm
apit
fiqa
n qaliesya

total family members : 8.  Termasuk aku 9. pastu seploh. sebelas. doblas..dan...kire sendirik!

dolu2 kami beradik 5 orang sempit2 dalam kete dengan mak n abah selalu gi cherating.  walopon sempit tetap girang hokeh...! pastu slow sket..lama dah tak ke cherating. ade lah beberapa tahun.  since aku masuk asrama kot. trus stop.

skarang dah ada 2 orang baru, lebih seronok n meriah! 

tp bile teringat zaman kanak2 dlu, lagi best! rindu bile abah ncang kat blakang masa kat laut ngn swimming pool sbb aku ni rendang. rindu bile mak selam kan aku kat dalam air sampai aku pandai berenang..eceh!

dlu, selalu gi makan kan kemamang. aritu bile pegi sana lagi, make kat masjid geliga..sotong seko yg tak bape beso tuh RM8 seko! isk isk isk..dasat botoi Mesia!

unfortunately, tak dapek den nak upload gambo.  walopon fenat jugak la berposing sakang dpn dslr kat sane.  cameraman bz sangat bile balik dr bercuti. so, blum smpt nak transfer gambo next top model tuhhh..next time insyaallah.


till then. bai!


4 comments:

  1. dulu mase kecit2 bpk aku kalu balik dari bawak teksi musti dia belikan cekelat yg ade gambo katun2, tak silap nama dia kiddies.

    -jeton-

    ReplyDelete
  2. bapak aku penah belikan barbie siap die nye hair dryer. tp br 1st day, nenek aku dah buang..kehkeh..

    ReplyDelete
  3. hahahhahahaha. tegelak aku! apsal nenek ko buang???

    ReplyDelete
  4. arwah nenek aku actually..d

    die kate, tak boleh ade patong kat umah..!

    harap maklum.

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers