Nuffnang Adds

Friday, March 4, 2011

wes mangan urung??

wess..wess..(ini bahasa jawe bg yang tidak memahami)

Entry kali ini menggunakan kata nama 'saya'. lebih sopan kununnye.

Sejak malam kelmarin, saya kurang sihat. badan lemah tidak bermaya.
setelah menelan panadol beberapa bijik jugak tidak kembali sihat.
emak bilang saya kurang makan, sbb tu khasiat di badan tidak mencukupi kadar sepatutnya. telan panadol, tp perut kosong. bleh ke?

iya, betul. saya mmg kurang makan lately ini. kerana selera yang tidak menentu hala. kepala ligat memikirkan bermacam perkara.  maka pada hari ini, saya telah memulakan kempen pemakanan sihat dgn banyak. sedari dari rumah lagi sejak pagi.

menu :

7.00 am - cereal + susu coklat dutchlady, dadih & orange juice
10.00 am - saya ambil sedikit nasik goreng (dalam 3 sudu je), pulut kuning +rendang ayam & buah betik
12.30 pm - makan pula nasik ayam complete dgn air sirap
2.15 pm - masa utk vitamin C & E

ini belum masuk menu utk dinner.

maka nya sekarang saya sudah kembali gagah perkasa. Alhamdulilah..

kembali semula tenaga batin saya.

k, bai!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers