Nuffnang Adds

Saturday, August 14, 2010

Bismillahirahmanirahim...1st time Update Belog..

Assalamualaikum..

Selalunya aku baca blog org..rajin membaca blog..bnyk jugaklah blog2 kegemaran aku..menjadi follower tanpa meninggalkan kesan pon..ehe..esp bace blog kwn2 ku yg gilos itew..syira's step n journey n makcik intan punye belog..punyalah saya suka!!!! << mcm ayat makcik intan..hehe.  Selain itew aku selalu gak baca blog bro Hamka - KeretaMayat.. << punyalah saya suka jugakkkk! haha..

owh..kte blum masuk lagi ke objektif mengapa aku tibe2 terbukak ati nak adew blog..spttnye terpanggil untuk berubah untuk menjadi muslimah sejati, tp terpanggil pulak utk wat blog.  Ini disebabkan aku sgt bosssannn! kt office xde keje, asik menunggu keje n tggu keje aku disemak oleh org atasan yang xde masa langsung nk semak.  Buat SEMAK kepala otak jew..so aku pon amik keputusan utk update blog.  Cuz aku tak tau nk ckp kat sape weh yg sbnr2 nye aku sgt risau ble xde keje!!! aiggooooo!

So, sempena Ramadhan pada 2010 aku akan memulakan journey aku dgn blog ini! (bagi mengelak bercakap yg bukan2 dan bersangka yg bukan2, baik menulis je kan!) smg nanti bile anak2 aku baca blog aku nih, dorang kenal sape aku..org lain tak bace pon takpe! Sekian!

2 comments:

Daisypath Anniversary tickers