Nuffnang Adds

Monday, October 4, 2010

Sudah Oktober?

Semalam aku jalan meronda KL tak hengat! sbb kelas kensel..fuhhhh! lega yang amat..! Siap telpon member2 menanye ade tak open haus? aku nak dtg..
tp malangnye tiade jemputan open haus utk aku..cian tak? isk! makanya aku pon carik la aturcara utk isi ari aku dgn aktibiti berpekdah..antaranya - berkhidmat utk Seri Paduka Baginda, buek muke tak malu pegi umah org, melepak dgn mamat cina kat ZEN (penat aku layan borak tp tak dpt diskaun..cis!), telpon geng power rangers ajak karok tp pas 2 lagu aku blah..sambung lagi berkhidmat.. Member nyanyi sowang2 (mula2 rs kesian tinggalkan die sowang2..dahlah aku yg ajak die karok.  Tp rupenye die seronok dpt konker nyanyi puas2.  Ceh!)  Then pegi lowyat plak..terbang 70 hengget beli charger laptop...rsnye staun skali kot aku pegi lowyat nih..seb baik ade member yg jadik peminat setia lowyat..mamat ni ala2 lowyat bergerak..tuh yg aku lantik menjadik penasihat aku tu..kalu tidak, harammmmm aku nk pegi lowyat! fening!

tapi..apakah relatednye cte aku ni dgn tajuk entry?? sebabnye..bile je sampai rumah, tetibe aku teringat..Oktober sudah?? - gelap. sunyi. senyap.


sekian!


1 comment:

Daisypath Anniversary tickers